onsdag, februar 01, 2006

Idol babes

Treng vel kanskje ikkje skriva så møje her. Men altså Tone e jo en av mine store helter. Men eg må jo innrømma at den nye musikk vidoen ikkje fallt heilt i smak. Æ det mulig å sminka nå så møje. Men uansett så e hu søte. Eg vente nå i spenning på kem så tar øve som den nya idol babe`bå. E det nogen så har nogen forslag ?

He egentlig ikkje sett det så møje så med får vel kanskje venta te hovedrundane kjeme. Men High Five for søte jenter i idol. Ka hadde idol vært uten....

18 kommentarer:

Kjell Rune sa...

Hei!!! E du og datanerd? Ska sei. Så kjekt å sjå navnet mitt på listå di. Eg såg deg her ein dag, men du såg ikkje meg. Lenge siå nå, Tarjei. Håpa me snart kan sjåast. E forresten store fan av Tone si plata. Meget fint, må eg sei.
Be blessed.
kR

Tarjei sa...

Eg har jo brille, seff eg e computer nerd. Det lyse nerd all the way, borsett fra at karakterane mine ikkje e så goe så e eg den komplette nerde pakken. Lenge siden ja. Idol tone e jo hot stuff. Eg ser mest på bildene enn å hørra på musikken. Hørre kanskje på stemmen, men ut øve da så har eg vel itj så møje peil

Erlend sa...

Haisann!!
velkommen som blogger..
Tone e gudd. Tror ingen komme opp på hennas nivå i år, sjøl om de får dyktige sminke-folk i finalerundene.

(ps: Ska få link te sida her snarligt=)

PeaCe!

Trond Westby sa...

Halla. har du blitt med i gjengen ja. konge. velkommen ska du ver. Du ska jammen meg få en link :)
snakkes plutselig i gudrødsgate:)

Øyvind sa...

Hei tøffen!

Enige i alt som e sagt om Tone, ellers vett eg ikkje ka eg ska sei utenom hallo

Catti sa...

favoritter...hmmm... har ikkje fulgt nøye med. Men d e ein fra vestlandet som ikkje e så verst tror eg. kan an hetta Ørjan,eller bare blande eg heilt nå?

Kristin-Bistin-Bo-Bistin sa...

Velkommen te blogspot.com-gjengen!
Så får vi sjå kor læng du held ut.. :)Stikk innom om ei mnd og sjer da..Ellers e du itj på jordet Catti. Ørjan e det som gjør Idol verdt å følg med på får den kvinnelige befolkning. ikke en ulempe at han syng DIGG og
Tarjei, ka meine du me Stavangers mest berykta sangstemme?

Tarjei sa...

He nogen andre enn meg lyst å svara på ka eg meine med ein av stavanger mest berykta sangstemme? Trur de forklare bedre. Supert Kritin. Ørjan ryge jo ut. Det e jentene så telle. Får hb eg holde ut ei stond.

KJETIL STRAND E HELTEN MIN I DAG. 19 MÅÅÅÅÅL i en kamp.

Kristin-Bistin-Bo-Bistin sa...

Han e den sykeste mannen..Kjetil Stnad lenge leve, samt Steinar Ege. Hvis du lægg te litt godvilje så rime det...
Ørjan ryk itj med det første nei,det bli han og han tassen fra her sørfra..Babe-magnets..

siri sa...

hørre eg snakk om å kjøpa ørjan?! me eg.

ey, bobo, e ikkje du den nye idol-babeså då?

Catti sa...

SJEFSKAMP!

Joakim sa...

Eget samfunn inne på Blogspot... Tarjei, d lyse ishe Datanerd av deg, vil sei d lyse mer pusekatt, ka nå d betyr

Tarjei sa...

Jøss, eg lyse visst pusecatt. Hmmm, eg får ta det som et komplemang.

Eg e den nya idolbabså, mangle bare litt østrogen, men det e jammen meg ikkje møje.

Einaste grunnen te at eg ikkje e med på idol i år e at eg glemte å mella meg på. Eg hadde definitivt komt på TV. OG eg sko pigade danka ut han der Ørjan.

Eg konne foreksempel tatt den Man, I feel like a woman, du du durrudu sangen på audition. For den kan eg.

siri sa...

takk. du og e kul, altså:)
sees!

Kristin-Bistin-Bo-Bistin sa...

Eller den der, Gud er Gud om alle mann er døde.
Eller du er mann og du duger
Eller så kan du jo bærre syng idol-sangen: O-å-o-å-oo..!

Tarjei sa...

Eg kan og ta

I`m not a girl, not yet a woman med Britney Spears

Cath sa...

Eg vil anbefala deg å ta en nærmåre sjikk på Vivian, i idol i år. Hu e en liden søding må eg sei.

Ellers så e dår marr søde guttår enn jentår i år. :D

Nancy sa...

Idol e ein fine ting.. spesiellt guttane :P akkuratt sånnt så me like de.. "guttar me stil å hall-långt hår" ;) wow..