fredag, februar 03, 2006

Tarot Terri - Din guide i livet.

Endelig helg og som mange veit e eg i helgene Tarot Terri. Jeg kjennetegnes med sterk intuisjon og er veldig klarsynt. Mange kaller meg personlig rådgiver, men jeg liker selv mye bedre spådame. For det er det jeg er.

Jeg er som levende tarot kort. Ingen kan se fremtiden og tilbake i tiden bedre og sterkere enn Tarot Terri. Jeg er her for deg og alle andre. Jeg spår i respekt og kjærlighet.

Jeg har dessuten stor psykologisk innsikt og spår direkte i sannhet. Som et åpningstilbud for Tarot Terri på blogg så vil jeg gi deg gratis spåing hele helgen. Det er bare å spør. Jeg har et sterk ønske om å hjelpe akkurat deg. Jeg er spesielt god på følelser.

44 kommentarer:

Kristin-Bistin-Bo-Bistin sa...

korsn får æ det i Australia lure æ på..

Tarjei sa...

Æ ser at du komme te å få det vældig bra. Du komme te å kjenna på hjemlengsel følelsen, men det går øve når du får masse kjærlighet te en solbrun gutt. Du komme te å glemma å smørra deg med solkrem en dag og rett å slett bli litt solbrent. Men det takle du. Dagens motto te deg: Aldri gå hånd i hånd med en du ikkje vett navnet på :)

Anonym sa...

hallone ja... nå har du fått fiksa d ja... alt d du kan... så då komme eg i kvel for å bli spådd.... må eg bestilla time eller?? haha snakkes Birte

Tarjei sa...

Å bli spådd live det koste peng. Det e kun gratis på denne offentlige bloggen min. Så uansett spørsmål så får du svar. Eg kan alt

Anonym sa...

å så eg må offentligjør alt...ikkje rart d e gratis... sånn at du får me deg mest mulig sladder... haha nesten SE & Hør!!!!
men då får d hellar bare ver!!!!
fare for at me snakkes for det om!! haha Birte

Tarjei sa...

E ser at du har møje på hjerta Birte. Eg har bare et råd det e å stola på det du tror. Dagens motto for deg det e: Stå aldri på et bein altfor lenge.....

Anonym sa...

Så du he blitt spåkjerring å nå tarjei!hm...sko gjerne likt å visst litt om framtida mi:D

Catti sa...

eg lure på ke jobb eg e i om 2 år!

Tarjei sa...

Hmmm, eg ser at fremtiå anonym blir møje fart og spenning. Kan tenkas det innebære litt skyting, men dog i trygge omgivelser. Eg ser for meg at du blir gift å bor i Sauda. Får 9 unga. Alle jenter.

Tarjei sa...

Jobb, hmmm, eg ser at du ikkje jobbe om to år. Du har meir tid på skolebenken. Dagens motto te deg: Husk at du har to øyre og ein nase, ikkje omvendt.

Catti sa...

skuffanes!
eg kan lova deg eg ikkje sitte på skolebenken!
er jo ferdig om 1,5 år. :)
Har intuisjonen svikta?

Tarjei sa...

Du må huska at eg e sterkt klarsynt, og ser at du forsatt sitte på skolebenken. Og det ser eg kjempe klart. Ni für tro hva dej vil. Men eg har 1000 % treffsikkerhet

Catti sa...

okai!
Eg e forelska i to stk, kem skal eg velga?? hehehehehe.. nå e eg spent!!

Tarjei sa...

Hmm, dette e jo noge av det eg e best i. Du ska velga han med lysast hudfarge....

Kjell Rune sa...

Kati blir eg kvitt hostinge mi?

Catti sa...

takk for veldig godt råd må eg sei!
Då velge eg albinoen:)
kor lange tid tar det før han legge merke te meg å me blir samen??

Anonym sa...

Dette var spennende .. hva med meg - komme eg te å finna min store kjærlighet og går det rette veien?

Tarjei sa...

Te Kjell Rune. Eg ser at Hostingå de komme te å gradvis gå vekk, og på onsdag e du kvitt an. Eg ser en fare for at du blir dehydret. Husk å drikk vann.

Te Catti. Albinoen bare vente på et kyss han. I say Kiss Kiss and get on with it. Ikkje lenge te du tør det.

Te Elisabeth din store kjærlighet komme. Men pass på så du ikkje blir gravid før den tid. Det kan ta litt tid sjønne du. Men den som venter på noe godt, venter aldri forjeves. Eg ser og toppkarakter på skolen for deg dette året.

Anonym sa...

Kjære dr. Phil look-alike
Er litt beskjeden, men prøver meg alilkevel.
Jeg er en gutt som har sett sine bedre dager og som ikke kommer meg helt videre i livet på noen fronter. Har brukt Magica lenge (hun på 82049121), men føler ikke at hun er helt klarsynt. Kan du se fremtiden min på alle plan?

Anonym sa...

Hvem blir det neste krik-paret, og hvor mange blir påmeldt til krik sin røldalstur? Og tilslutt, hvem blir ny leder i skriks....

Anonym sa...

Egil har invitert ingrid med på gardeball. Ligge det noe i luften....

Anonym sa...

Kem e eg?

Anonym sa...

Dette va konge-konsept! Eg lure på ka eg ska jobba med seinere i livet.. (ps: eg forblir anonym for å gi deg litt å bryna deg på)

Tarjei sa...

Hei, eg ser masse frustrasjon her i deg "anonymous". Eg ser at du e urolig. Slapp av det vil gå fint. Bare stå på. Hvis eg ska spå fremtiden din på alle plan så må det tas live. Eg ser møje allerede. Du e stor å sterk som en okse.

Men samtidig e du veldig skjør på følelsane. Mange ser på deg som at du har full kontroll på livet. Men eg ser at det har du absolutt ikkje. Vett du for eksempel ka legning du har??

Den store kjærligheten vil komma du, men ikkje der du tror. Det vil bli på ein heilt anna måte.

Dagens motto te deg: Husk at det koste å spela på begge lag.

Tarjei sa...

I mitt hodet e du langt fra anonym. Eg kjenne deg. Pass deg eg kan Voodoo og.

Catti sa...

Lure på ein ting te eg?
Ke jobb får eg meg??

Catti sa...

NAAAAAAAAAIIIIIIS!!!!

Tarjei sa...

Du blir programleder i Migrapolis på NRK. Det der programmer om innvandrere og for innvadrere :)

Tarjei sa...

Eg ser meget klart at du får ei jenta. Og hu komme te å bli meget vakker, og ligna mest på deg. Men det ser du ikkje før hu he 5 år og et halt år. Hu vil voksa seg meir å meir lik deg.

Når det gjelde tidspunkt så trur eg hu blir født om ca 2 år.

Anonym sa...

Hvorfor blir jeg tatt med i en felles spådom med en annen? Tydelig at du ikke ville spå alle planene i livet mitt, og skal prøve å konkretisere.
Når gifter jeg meg?
Hvor skal jeg bo?
Hvem blir mest fornøyd på bryllupsnatta av meg og bruden?
Og hvorfor?

Anonym sa...

Hva er meningen med livet?

Bill. mrk. undrende

patrick sa...

kort og konsist, liker det!!
utfordring...hva skal jeg til høsten??

patrick sa...

og en ting til, når får jeg linket deg til bloggen min og når blir jeg linket til din blogg???

Anonym sa...

Eg lurer på om eg noen gang vil bli virkelig fornøyd. Og hvordan vil det i tilfelle skje?
Og eg synes det er helt greit å spille på begge lag...

Anonym sa...

ka tid vinne eg i lotto?? ser du millionar i nær framtid...

Kjell Rune sa...

E dette VM i antal kommentarar eller....????!?!!?! :)

Tarjei sa...

Første anonym, hvem sier at det blir noen bryllups natt deg. Men klart du blir best fornøyd.

Andre anonym meninga med livet e å bli den beste spådama i historien.

Patrick du ska te Stavanger. Enkelt, Du kan starta en cafe / hengeplass her i byen. Du ska få linke med ein gang.

Mastermind du e fornøyd min venn.

Lotto tallene for kommende lørdag e 2, 5, 17, 28, 30, 31, 33, tilleggstall 3, 12, 19, Bare lever inn det du så ska du se at du vinne.

Anonym sa...

kan du gje meg tippekupongen òg??
uten graderinga...

Knut Håkon sa...

Ikke akkurat helg lenger, så jeg vet ikke om du er på jobb akkurat nå...

Har egentlig ikke så mye jeg lurer på heller...

Bare konstaterer at du tydeligvis kjenner mye av de samme folka som meg. Det er jo trivelig. Også husker jeg deg fra Explore.

Artig med blogg altså.

Tarjei sa...

He He, ska snart komma ein nye post Inger Katrine. Eg må bare summa meg litt. E i praksis ser du, så då får litt lidå tid te sånne ting.

Hei Knut Håkon, Takk for kommentar...

Tippe kuppongen for lørdag e
12 gange Hjemme. BANKERS

siri sa...

ey mister, lure på ein ting. ti ska meg og deg te sør-amerika??

Tarjei sa...

Eg hette ikkje Tarjei. Det e Tarot Terri og har som sakt en treffsikkerhet på 1000 %, dessuten klaga du ikkje på tidspunktet, så går ut fra at eg hadde rett der ;)

Tarjei sa...

Kyssing å Kjærlighet e mitt spesial felt du. Eg ser at du e en lidenskapelig kysser, og det venter en lidenskaplig medkysser like rundt hjørne. Du kjenne han allerede, du har bare aldri tenkt den tanken før.

Mitt motto te deg: Aldri lukk øynene når du kjører bil.

Anonym sa...

Congratulations, you have just won this months award for most comments on a blogspot.com-adress.
Your price will be sent to you soon.
It's a pair of socalled "KJAEMPESOKKA!"