onsdag, april 05, 2006

En hyllest til min kjære Nabo






























Navn: Thomas Mæland

Født: 9. mars 1985

Sivilstatus: Ugjift, singel, og ungkar

Utdanning: Går petroleum ingieniør på UIS

Tjeneste: Student KRIK Stavanger - leder
trenings KRIK. Ellers meget hjelpsom
med alle

Sterkeste egenskap: LOJALITET


For å sai det sånn så ska dette og ver ei kontaktannonsa for han her e merkelig nok ennå singel. For dette e en kjernekar jenter. Hadde eg våre jenta så hadde eg gifta meg med Thomas.

Sånn bortsett fra kontaktannonsa så vil eg bare sai det at dette e den beste naboen ever. Han komme på overraskande besøk heile veien og det e heilt GULL - TAKK Thomas.

Eg sko ønska eg hadde en brøkdel av den egenskapen du har te å priotera skolen. Du e fantastisk lojal, det du saie du ska, det gjer du skam bra. Du har Jesus i hjerta og det vises. Du e eit forbilde.

12 kommentarer:

Catti sa...

Thomas er bra,Thomas er toppen, Thomas er god og han varmer for kroppen. Thomas som skinner hver morgen og kveld, Thomas sitt hjerte, er best synes jeg.

Kjell Rune sa...

Hei du. Ja, savne å vara i cellegruppa med dokke og. Kjekt å sjå dokke igår, sjøl om det va litt trist og. Håpa eg treffe deg oftare enn eg har gjort. Satse på at me tar oss i samen og besøke kvarandre snart.
Og ein aen ting: Thomas e ein knallbra fyr. Det eg kjenne av han jaffal.

Snuppa sa...

Jeg konne ikke vært mer enige me deg!Thomas e et Kupp uden lige. Thomas, takk for den flotte gutten du e:) Klem fra Helene

Linda sa...

Hehe, kule sanger =) Thomas hørres ud som en konge person =)

Catti sa...

KE VET DU AUDUN OM THOMAS'KROPP??????????

Anonym sa...

Hei å hå! Thomas e flott å den beste lillebroren eg har hatt! Hvis eg hadde vært litt yngre så hadde eg vært forelska i han ass. Han e så bra - eg e så heldig som får vær på krik gruppe som han! men tarjei .. du e isje så verst du heller! forsett å være den gode vennen du e .. stavanger kommer til å savne deg når reise! Godt det e ei stund til....

Erik sa...

Thomas klare få seg dama skjøl ;)

Nancy sa...

Thomas hørrest ut som ien konge person..! Men siden alle her virke så intreserte e det vell best å hålla avstand, så eg ikkje går i veien for noge?? :)

Go Påske!

Tarjei sa...

Kjør på Nancy han e fra nabo øynå di Bømlo, kan ikkje bli bedre....

Anonym sa...

om du gidde å ordna meg ein date me han, han ser sinnsykt fine ut! og det høres jo ut som han e som skapt for meg.

Jeanett UIS

Tarjei sa...

Seff kan eg det.

Han e konge han. ka slags date tenke du på ?

Monica sa...

Dette hadde en spennende utvikling...Du får oppdatere oss på kossen det går...kossen gikk det med kubb-spillingenn foran domkirken på langfredag forresten?