torsdag, mars 30, 2006

Eg e facinert

Eg e facinert øve han eine idol dommeren, han nye med briller fra nord Norge. Kver enda kommentar han har te deltakerne så må eg bjynna å le. Han saie for å mot seg i ein og same setning. Kanon festlig. Som for eksempel. Det var ikke så veldig bra, men det va ikke veldig dårlig heller. Du sang ikke så veldig bra, men du har en drit bra stemme.

Så nogen så har nogen gode setninger å komma med. Den beste eg har funne på e:

Stilig buksa du har, men du passe an ikkje :)

Svein (Tittentei) har ein så kan måla seg. Kjekt å snakka med deg, men lige bedre når du holde kjeft.

20 kommentarer:

siri sa...

you say it best when you say nothing at all.

du? morten abel har stjåle moveså dine.

Catti sa...

hehe.. ja han e fantastisk! Di to nordlendingane der i heilt fantastiske!!!!!! mye mer underholdende enn alle sangene!

Linda sa...

Ja,de dommerne e så løgne.
Ein blunke kver hundredelssekund og han andre gabe heila tiå.
Eg har faktisk ikkje lagt merke te at han snakke mot seg sjøl før du seie d nå.. hehe så løje.

Anonym sa...

rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Anonym sa...

sssssssssssssssssssssssssssssssss

Linda sa...

Hehe, ja! Skamløje! *blink blink*

patrick sa...

Fisken (eller noe mat) var kjempe deilig, men jeg liker ikke fisk (eller noe mat)

ok..var litt dårlig..

jeg likte den fine grønne genseren du gav meg, men grønt er ikke fargen min...

Kristin-Bistin-Bo-Bistin sa...

kæm vinn egentlig?

Tarjei sa...

alle vinne for alle e lika gode.......

Anonym sa...

hehe... har ikkje sitt så møkje på idol at eg har lakt merke te d eg.. men NÅ ska eg verkelig fulla me her.. :P

-BB sa...

Eg vil heller sei at ingen vinne,for ingen e goe..Må leita itte perioder i sangen,der de kanskje synge fint..stress!

Linda sa...

Eg syns Jonas e den flinkaste. For en fantastiske stemme! Ørjan og Vivian e og ganske flinke =) Men nå e ihvertfall dei så synge dårligast ude..

Tarjei sa...

Siri Helene e BEEEST. Hu e nydelige hu. Stem på hu.

Linda sa...

Hu e greie, men har ikkje den beste stemmen.

-BB sa...

Suns alle e liga dårlige..Ingen kan synga reint i de 3-4 minuttå sangen vare..og ingen har någe særprega me stemmen..

Linda sa...

Joda! Jonas! Har ikkje hørt han synga dårligt!

Tarjei sa...

HEI NÅ ASSÅ

He du stått opp på feil fot i dag Camilla? Siri Helene har jo vært fall særpreg i stemme. Dessuten e hu ei solide jenta.

Linda sa...

Men hu synge ikkje fint heila tiå

Haugtussa sa...

bra poeng.

kjekt å dukka opp på siå di

Anonym sa...

nytta kje me serpreg om du ikkje kan synga... men hu e sikkert ei solite kjekke jenta!! siri helene alse.. å hu kan synga, men idol va vel kje heilt plassen for hena! så sånn e d me den saken. Stem på jonas elle på ørjan, dei har d så trengs! snadder d alse!