mandag, mai 15, 2006

Siv Jensen vs Kristin Halvorsen

Det såg ikkje ut som det forrige innlegget te Øystein slo så veldigt an. Kan vel og tenkas at eg sjøl e litt late på blogg verden. Men en liten opptatering må jo ver lov. I måra, eller det vil sai dag så e det frihetens dag. Det e innlevering av bachlor oppgaven JEEEEIJ. 10925 ord, e så sinsykt møje te å ver meg at eg rett å slett e stolt.

Men det øve te det så e viktigt og grunnen te at eg skrive en blogg det e at Hvis du sko valgt mellom Siv Jensen og Kristin Halvorsen te dokkas fremtidige ektefelle. Ka ville dokke valgt ? Det e ikkje lov å sai at dokke ville vært homo. Å te dokke jenter se nå for dokk at dokke var en gutt å sko ta sama valget av Siv og Kristin ?

Å te alle, kem hadde dokke valgt hvis statsminister stolen enten sko gå te Kristin Halvorsen eller Karita Bekkemellom ?

6 kommentarer:

Catti sa...

E for vanskelig dette her. Men eg gjør d meste for å sleppa Karita som statsminister. Så der velge eg Kristin. Tror hu blir ganske så fornuftige hvis hu blir ansvarliggjort.

Som ektefelle:gi meg to menn å velga mellom. Siv tror eg. hu bekjenne seg som kristen, og tror hu egentlig e ganske så oppegående.

Haugtussa sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Kristin-Bistin-Bo-Bistin sa...

ae NEKTE aa svar!!!

Anonym sa...

Går for Siv Jensen selv om det blir et ekteskap uten mange smil fra den fronten. Men det følger jo med firmabil...

Anonym sa...

Likte kje samansetningen av valg, men for å holda meg innanfor kandidatane, ville eg gifta meg me Karita, å hatt Siv Jensen som statsminister!

Øyvind sa...

Kristin Halvorsen, garantert!!! Det der va lett, TJ. (Psst, Haugtussa, Kristin komme fra SV..)