mandag, juli 17, 2006

FJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLL

Jeg gikk en tur på stien, å hørte fjellets ro
Da hørte jeg fra Kjetil: La oss gå te Fidjeland
Gå gå, gå gå gå gå gå gå......

Jeg gikk en tur på stien, å hørte fjellets ro
Da hørte jeg fra Kjetil: La oss gå te Fidjeland
Gå gå, gå gå gå gå gå gå......



Det hele startet fredag, då meg å Kjetil sko på fjelltur. Turen gjekk opp mot Sandvatn, og planen var vel at med sko ned igjen te bilen dagen etter. Men så finne med ut at med heller ska gå sånn så denne rosa streken vise på bildet, heilt te hytta te familen Hollund på Fidjeland. Fabelaktig vær, og beine veien førte te at med gjekk fort, men det viste seg at med aligavel sko bruka nesten 10 timer på å komma fram. Sliten, men veldig veldig fornøyd.

Bilen min henta med på søndag, å då visste det seg at det hadde vært innbrudd mitt oppe i fjellheimen. Men eg tippe det va snille tyver for de knuste det minsta vinduet på bilen og hadde ikkje tatt en pøkk så det var nok snille og kristne....

10 kommentarer:

Tor Gunnar sa...

Innbruddstyven: Det var nok en lottomillionær - du vet: lottomillionærer er ikke som andre...

Anonym sa...

slett ikkje verst å ha innbrot uten å mista nåke....

Marit sa...

det hørtes ut som en fin tur! :)

Erlend sa...

Eg sko så veldig gjerna hatt tid te å vært med dåkk..

Siri sa...

Gidd å knus ei ruta for så å iche ta me seg någe!Eg hadde raska me meg alt som låg laust..

Anonym sa...

tarjei..
Det er nøyaktig 1 MND igjen til vi sitter i bilen på vei til vår nye lekegrind. :D
ahhh.. tikk, takk, tikk, takk, takk, takk, takk

Tarjei sa...

Heilt sant Siri, eg og hadde tatt me meg alt....

Men eg vil bare driva litt reklame. RIIS BILGLAS på Hillevåg e tingen. Sparte 1000 krone på å gå der i motsetning te møkka Bil & Maskin.

patrick sa...

jeg gleder meg (FAKTISK) til vi skal på fjelltur...

Kristin-Bistin-Bo-Bistin sa...

eg og!!!Æ og Patrick har skrevve handleliste nu: ryggsekk, telt, termos, sovepose, fjellsko, hårføner,frysebag, luftmadrass und so weiter

Anonym sa...

Wow, eg hadde ikkje orka en så lange tur... Du e sporty TJ!

Innbruddstyver, ja de va heilt sikkert snille kristne;) Hehe...

Du e kul du!