søndag, juli 02, 2006

Store THOOOOOOOOOOOR i GULT





Mine damer å herrer. Den kjekkaste begivenheten i året e i gang. Å DET MED EN FANTASTISK NORDMANN PÅ TOPPEN. TAKK THOR. Eg ønske deg masse lykke i årets Tour de france Thor. (Bare sånn hvis du sko inn å lesa bloggen ).....

Te dokke så ikkje har forstått denne vakre sporten, så anbefale eg å sjå an. Og de så trenge nogen å forklara ting å tang så stille eg. For du må nemlig vita litt for å syns det e gøy, men eg kan nesten lova deg at du blir hekta. For 3 år siden tenkte eg, sykkel det e sjipt å sjå på de sykle bare fra A - B og thats it. MEN NEI, det så møje møje meir enn da. Følg med folkens, dette blir en bra og spennande TDF.

Te dokke så ska ver med på veddemålet. Tirsdag e siste frist for å levera inn. Her e mine forslag

Gule trøya:

1. George Hingapie - Discovery
2. Alejandro Valverde - Ilies Balears
3. Floyd Landis - Phonak


Grønne trøya:

1. Tom Boonen – Quick Step
2. Thor Hushovd - CA
3. Robbie McEwen - Lotto


Klatretrøya:

1. Oscar Pereiro Sio – Ilies Balears
2. Mikal Rassmussen – Rabobank
3. Christoffer Moreau – Ag2r


Ungdomstrøya:

1. Thomas Lövkvist - Francaise des jeux
2. Markus Fothen - Gerolsteiner
3. Rujana Josè - Quick Step

14 kommentarer:

Thomas sa...

Hmmm. Lure på om eg skal begynne å interessere meg for dette en gang...

Anonym sa...

eg satse mine penga på thor i gult når sirkuset komme te paris

Tarjei sa...

ska med vedda mæland ?, eg e villig te å gi deg 10 000 hvis hushovd vinne

Catti sa...

TDF E KONGE!!!
det e så engasjerende. Så engasjerende at sorgen min e minimal øve at eg ikkje kan ver utendørs i juli.

Anonym sa...

ka må eg satsa?

Tarjei sa...

den store 10 øre samlingå du har heima.....

Sindre sa...

Eg legge ut mine forslag på bloggen, stikk inn å sjekk der ;)

Anonym sa...

Gul trøye:
- Alejandro Valverde
- Floyd Landis
- George Hingapie

Grønn trøye:
- Tom Boonen
- Robbie McEwan
- Stuart O’Grady

Klatre trøye:
- Mikael Rasmussen
- Christophe Moreau
- George Hingapie

Hvit trøye:
- Damiano Cunego
- Marcus Fothen
- Thomas Løvkvist

Øyvind sa...

Æsj, kom hjem fra fjelltur i går, så der forsvant eg fra veddemålet..

Erlend sa...

Litt trist å ha måtte gi slipp på den godfølelsen med Thor i toppen i begynnelsen.. utrolig kjip diskvalifisering.

Miriam sa...

Møkka jury i Touren i år!

Fysjom. Blei plutselig ikke så kult å følge med lenger.

Men jeg kommer nok til å gjøre det uansett...

Tarjei sa...

liga gøy for det. Uansett så kan med trøsta oss litt med at hushovd hadde vært øve 40 poeng bak trøya uansett om han hadde blitt diska elle ei.

Men han vinne på Champ`lyssè. Nå e det fjellklatrernes tur. Kjekt du va innom å kommenterte Miriam

Miriam sa...

Anytime!

Anonym sa...

Looking for information and found it at this great site... digital minolta z3 camera Teeth whitening southend view psd in windows fax and picture viewer Gay male seeking gay male exam windows server mcse contact lens optix Microsoft certification courses excel Buckeye ppc Currency trading back testing Onque christmas sweaters Child custody divorce lawyer Lesbian friends undressing aruba isp Microsoft+certification+program http://www.genericpercocetpictures.info/Headphones_noise_cancelling_review.html